Płatności i zakupy w grze Moja Kawiarnia – problemy techniczne z płatnościami część 2

26 października 2019 1 przez mycafe

Otrzymujemy bardzo dużo pytań związanych z płatnościami w Moja Kawiarnia gra. Dlatego aby pomóc wam znaleźć odpowiedzi na pytania w poniższym artykule skupimy się na zakupach robionych w My Cafe kody i problemami z nimi związanymi. Problemy techniczne z płatnościami wszystko co potrzebujesz znajdziesz TUTAJ:

>>  Moja Kawiarnia Aniaumiejętności poziomy rady My Cafe  >>

Problemy techniczne z płatnościami FAQ

Jakie są metody zapłaty?

Oczywiście najwygodniejszą metodą płatności jest podpięcie pod konto Google karty płatniczej lub kredytowej. Wpisujesz hasło i po chwili masz zakup na swoim koncie. Najbezpieczniejszą formą płatności jest zakup karty doładowującej do Google Play/App Store. Inne formy płatności przez telefon, jeśli masz na abonament za pośrednictwem konta paysafecard

Formy płatności akceptowane w Google Play znajdziesz TUTAJ

Formy płatności akceptowane w App Store  znajdziesz TUTAJ

Mój zakup do mnie nie dotarł. Co mam zrobić?

Sprawdź swoje połączenie internetowe, które musi być stabilne, aby nowo zakupione przedmioty zostały dodane do gry. Jeśli zakup znikł w trakcie lub po transakcji, uruchom ponownie swoje urządzenie (telefon/tablet) i zobacz, czy się pojawił. Zobacz My cafe kody – Moja kawiarnia gra

Czasami musi minąć trochę więcej niż 24 godziny od momenty dokonania płatności, by twój zakup pojawił się na twoim koncie. Jeśli po tym czasie wciąż go nie ma skontaktuj się natychmiast  z działem wsparcia TUTAJ. Pomogą ci rozwiązać problem! Podaj następujące informacje dotyczące zakupu:

  1. Dokładną kwotę zakupionych przedmiotów (znajdziesz w historii płatności oraz potwierdzenie powinno przyjść na mail)
  2. Przybliżony czas zakupu
  3. Zrzut ekranu z rachunkiem. Przesłaliśmy go na konto z którego dokonano zakupu zaraz po jego ukończeniu. Więcej informacji na temat swojej historii zakupów znajdziesz w sekcji wsparcia klienta Apple lub Google.

>> Moja Kawiarnia płatności  w my-cafe.pl [polub nas na Facebooku, żeby otrzymywać bieżące informacje]

Możesz również spróbować się skontaktować z podmiotem obsługującym transakcję: Google Play lub iTunes

Problemy techniczne z płatnościami

Nie mogę skończyć zadania „zdobądź prezent” bo tylko cześć kupionych prezentów do mnie nie dotarła

Ogólnie nie polecamy robienia zadań „Zdobądź prezent” przez pierwsze 3 godziny festynu.

Możliwość 1 – dokup brakujące prezenty i napisz do wsparcia, że mają przesłać ci brakujące prezenty do poczty w grze tak abyś mógł ich użyć w innym festynie

Możliwość 2 – anuluj zadania za 50 diamentów, napisz do wsparcia, że mają przesłać ci brakujące prezenty i otrzymane zakupione prezenty do poczty w grze tak byś mógł ich użyć w innym festynie. Następnie mają Ci zwrócić 50 diamentów za anulowanie zadania, a także diamenty za wzięcie płatnego zadania (jeśli anulowałeś płatne zadanie).

Nie mogę robić zakupów. Co jest nie tak?

Jeśli robiłeś zakupy w grze lub innych aplikacjach wcześniej, jedną z następujących przyczyn może być:

  1. Problem który wystąpił podczas połączenia z Internetem. Twoje połączenie musi być stabilne, by móc dokonywać zakupów, dlatego polecamy korzystać z Wi-Fi lub co najmniej połączenia 30/40
  2. Tymczasowe problemy ze sklepem. Wszystkie zakupy w grze są przetwarzane przez sklep, z którego pobrano grę, więc istnieje ryzyko, że sklep jest przeciążony i nie może przetworzyć żądania. W takim przypadku po prostu poczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie. (My cafe kody – Moja kawiarnia gra)
  3. Problemy z aplikacją sklepu. Zwykle są one rozwiązywane przez ponowne uruchomienie urządzenia.

Jeśli nigdy nie robiłeś zakupów w grze lub innych aplikacjach, problem może być następujący:

  1. Niepoprawne informacje dotyczące płatności. Najłatwiej to naprawić anulując metodę płatności i zacząć od nowa.
  2. Nieobsługiwana metoda płatności. Możliwe, że metoda płatności, której chcesz użyć, nie jest obsługiwana w sklepie aplikacji. Listę dostępnych metod płatności można znaleźć w odpowiednich sekcjach Apple i Google

Jeśli nadal masz problemy z robieniem zakupów, skontaktuj się z obsługą klienta sklepu. My cafe kody – Moja kawiarnia gra:

Problemy techniczne z płatnościami - My cafe kody - Moja kawiarnia gra

Dokonałem zakupu ale już go nie chce. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Wszystkie zakupy w grze są przetwarzane przez sklep, z którego pobrano grę. Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, musisz skontaktować się z obsługą klienta dla tego sklepu. Wszystkie informacje, które podasz na poparcie roszczenia (np. numer zamówienia, czas zakupu lub pokwitowanie), mogą znacznie przyśpieszyć proces zwrotu pieniędzy.

My cafe kody - Moja kawiarnia gra

Więcej informacji znajdziesz o Problemy techniczne z płatnościami TUTAJ

Jeśli masz dla nas jakieś sugestie lub w przypadku jeśli w opisie wkradnie się błąd, bardzo prosimy o zostawienie komentarza pod postem albo napisz do nas. Użyj formularza kontaktowego.

Formularz kontaktowy Techniczne problemy w My cafe:

mycafe przepisy