FAQ problemy techniczne! – Google, subskrypcje, konto, zakupy w My Cafe

5 maja 2020 0 przez mycafe

Zadajecie nam bardzo dużo pytań dotyczących spraw technicznych. W tym artykule poruszymy najważniejsze problemy techniczne. Moja Kawiarnia jest grą mobilną nad którą sprawuje piecze cały sztab programistów, informatyków. FAQ problemy techniczne My Cafe gra! koniecznie przeczytaj!

>> Moja Kawiarnia wskazówki w my-cafe.pl [polub nas na Facebooku, żeby otrzymywać bieżące informacje]

FAQ problemy techniczne! – Moja Kawiarnia

Jak znaleźć mój numer ID?

Wejdź do Menu (prawy górny róg w widoku kawiarni), potem w Ustawienia. Numer ID znajduje się w prawnym dolnym rogu. My Cafe gra.

Jak powiązać grę z kontem Google i/lub Facebook?

Wejdź do Menu ⇒ Ustawienia ⇒ Konta

Tam będziesz miał możliwość połączyć konto.

Kiedy wybrać opcję Wsparcie – Pomoc?

Napisz do pomocy, gdy oczekujesz odpowiedzi, przykłady:

  1. Twój zakup nie dotarł do Ciebie
  2. Mas znajomych na liczniku a nie dostałeś 500 diamentów
  3. Podejrzewasz oszusta w mieście
  4. Zmiana zarządcy w mieście

Po kliknięciu Pomoc, kliknij ikonę dialogu w prawym górnym rogu. Możesz dołączyć załącznik naciskając symbol spinacza. Wsparcie potrzebuje od kliku godzin do kilku tygodni na odpowiedź. Czasami jednak im się nie uda i dostaniesz automatyczną odpowiedź. Wtedy należy wysłać nowe zapytanie. UWAGA! Trzymaj dowody zakupów i potrzebne zrzuty do uzyskania odpowiedzi. Moja Kawiarnia

Kiedy wybrać opcję Wsparcie – Wyślij Zgłoszenie?

Wyślij zgłoszenie, gdy chcesz powiadomić wsparcie o takich problemach jak: brak reklam, przetwarzanie prośby, zawieszanie się gry, wyrzucenie z miasta, masz niestabilny czat albo masz techniczne problemy itd. Wsparcie nie odpowiada na takie zgłoszenia tylko analizuje dane z Twojej gry celem znalezienia i naprawy problemu.

Czy jest opcja grania na laptopie czy tylko na telefon?

Możesz zainstalować NOX lub Bluestack, aczkolwiek systemy inne niż Android i IOS nie są wspierane przez deweloperów. Więcej na ten temat znajdziesz w TYM artykule. 

Czy mogę grać bez połączenia z Internetem?

Nie możesz grać w Moją Kawiarnię bez połączenia z Internetem. My Cafe gra używa go, abyśmy mogli wprowadzać ulepszenia i dodawać nowe funkcje.

Wiadomości o braku pamięci RAM!

Jeśli wejdziesz do gry i zobaczysz komunikat o braku wolnej pamięci ram, oznacza to, że obecnie na twoim urządzeniu jest mniej niż 500 mb pamięci RAM. W tej sytuacji gr może być niestabilna i ulegać awarii.

Jak można to naprawić:

  • Zamknij wszystkie aplikacje, których używasz
  • Zatrzymaj aplikacje których nie używasz w menu ustawień urządzenia. Aplikacje takie jak Skype używają pamięci ram nawet gdy są zamknięte.

Preferowana ilość dostępnej pamięci RAM na urządzaniu wynosi 500 MB i więcej. Ważne! Rozmiar pamięci RAM nie zależy od wewnętrznej lub zewnętrznej pamięci Twoje urządzenia! W przypadku z urządzeń z systemem IOS ważne jest posiadanie najnowszej wersji systemu operacyjnego.

Instalowanie starego konta na nowym urządzeniu!

Będąc jeszcze na starym telefonie, podlinkuj grę do konta Google/Apple albo Facebook. O zainstalowaniu gry na nowym urządzeniu będziesz musiał kupić ladę, stolik, szafkę i expres do herbaty. Jak to zrobisz to możesz wejść w Ustawienia – konta i połączyć się Twoją starą kawiarnią.

Połącz do innego konta Facebook/Google

Wejdź do konta Facebook/Google i odłącz tam grę. Teraz możesz na nowo podłączyć grę do nowego konta.

Jakie są metody płatności?

Najwygodniejszą metodą płatności jest podpięcie karty płatniczej lub kredytowej. Wpisujesz hasło i masz zakup na swoim koncie. Najbezpieczniejszą formą płatności jest zakup karty doładowującej do Google Play/App Store. Inne formy płatności przez telefon, jeśli masz na abonament za pośrednictwem konta paysefcard. Więcej znajdziesz TUTAJ:

>>Płatności w My Cafe graZakupy w Google Play >>

Formy płatności akceptowane w Google Play znajdziesz TUTAJ

Formy płatności akceptowane w App Store znajdziesz ⇒⇒ TUTAJ

Mój zakup do mnie nie dotarł. Co mam zrobić?

Sprawdź swoje połączenie internetowe, które musi być stabilne, by nowo zakupione przedmioty zostały dodane do gry. Jeśli zakup znikł w trakcie lub po transakcji, uruchom ponownie swoje urządzenie i zobacz, czy się pojawił.

Czasami musi minąć trochę więcej niż 24 godziny od momentu dokonania płatności, by twój zakup pojawił się na twoim koncie. Jeśli po tym czasie wciąż go nie ma skontaktuj się natychmiast  z naszym działem wsparcia. Podaj następujące informacje dotyczące zakupu:

  • Dokładną kwotę zakupionych przedmiotów
  • Przybliżony czas zakupu
  • Zrzut ekranu z rachunkiem. Przesłaliśmy go na konto z którego dokonano zakupu zaraz po jego ukończeniu. Więcej informacji na temat swojej historii zakupów znajdziesz w sekcji wsparcia klienta Apple lub Google.

Możesz również spróbować się skontaktować z podmiotem obsługującym transakcję: Google Play lub iTunes

Nie mogę skończyć zadania „zdobądź prezent” bo tylko cześć zakupionych prezentów do mnie dotarła

Generalnie nie polecam robienia zadań Zdobądź prezent podczas 3 pierwszych godzin festynu.

Opcja 1 – dokup brakujące prezenty i napisz do wsparcia, że mają przesłać ci brakujące prezenty do poczty w grze tak abyś mógł ich użyć w innym festynie

Opcja 2 – anuluj zadania za 50 diamentów, napisz do wsparcia, że mają przesłać ci brakujące prezenty i otrzymane zakupione prezent do poczty w grze tak byś mógł ich użyć w innym festynie

  • mają Ci zwrócić 50 diamentów za anulowanie zadania a także diamenty za wzięcie płatnego zadania (jeśli anulowałeś płatne zadanie)

Nie mogę robić zakupów. Co jest nie tak?

Jeśli robiłeś zakupy w grze lub innych aplikacjach wcześniej, jedną z następujących przyczyn może być:

  • Problem który wystąpił podczas połączenia z Internetem. Twoje połączenie musi być stabilne., by móc dokonywać zakupów, dlatego zlecamy korzystać z Wi-Fi lub co najmniej połączanie 30/40
  • Tymczasowe problemy ze sklepem. Wszystkie zakupy w grze są przetwarzane przez sklep, z którego pobrano grę, więc istnieje ryzyko, że sklep jest przeciążony i nie może przetworzyć żądania. W takim przypadku po prostu poczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
  • Problemy z aplikacją sklepu. Zwykle są one rozwiązywane przez ponowne uruchomienie urządzenia.

Jeśli nigdy nie robiłeś zakupów w grze lub innych aplikacjach, problem może być następujący:

  1. Niepoprawne informacje dotyczące płatności. Najłatwiej to naprawić anulując metodę płatności i zacząć od nowa.
  2. Nieobsługiwana metoda płatności. Możliwe, że metoda płatności, której chcesz użyć, nie jest obsługiwana w sklepie aplikacji. Listę dostępnych metod płatności można znaleźć w odpowiednich sekcjach Apple i Google

Jeśli nadal masz problemy z robieniem zakupów, skontaktuj się z obsługą klienta sklepu.

Dokonałem zakupu ale już go nie chce. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Wszystkie zakupy w grze są przetwarzane przez sklep, z którego pobrano grę. Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, musisz skontaktować się z obsługą klienta dla tego sklepu. Wszystkie informacje, które podasz na poparcie roszczenia (np. numer zamówienia, czas zakupu lub pokwitowanie), mogą znacznie przyśpieszyć proces zwrotu pieniędzy

Jak anulować lub wyłączyć subskrypcję?

Włączyłeś darmowego mieszkańca elitarnego lub kupiłeś na miesiąc? Nie chcesz dłużej z niego korzystać należy wyłączyć subskrypcję na koncie Google. Poniżej szybka instrukcja jak to zrobić w Google Play.

  1. Zaloguj się do swojego konta Google podłączonego do twojej gry
  2. Kliknij „Zakupy, subskrypcje i zakupy (menu po lewej)
  3. Wybierz opcje „subskrypcje”
  4. Kliknij w obrazek Moja Kawiarnia Przepisy i opowieści Subscription My Cafe Gra (1 week) (My Cafe Recipes & Stories – World Cooking Game) Odnowienie …….
  5. Wybierz „Anuluj subskrypcje”
  6. Ponownie wybierz „Anuluj subskrypcję”
  7. Upewnij się, że dostałaś potwierdzenie.
  8. Dodatkowo możesz usunąć swoje formy płatności. Wybierz „Formy płatności”
  9. Wybierz „Usuń”
  10. Potwierdź usunięcie
Instrukcja jak anulować subskrypcję w App Store Iphone:
  1. Ustawienia Apple ID, iCloud, iTunes Store i App Store
  2. ITunes Store i App Store
  3. Apple ID
  4. Spersonalizowane rekomendacje
  5. Elite Membership for 1 Month
  6. Anuluj subskrypcje

Jeśli chcesz testować subskrypcję tylko przez tydzień to najlepiej jest ją anulować zaraz po jej aktywacji (aby potem nie zapomnieć)! Elitarny mieszkaniec zostanie wyłączony po czasie na jaki został wykupiony automatycznie. Powyższe kroki nie pozwolą aby zostały pobrane środki automatycznie na kolejny okres.

Moja Kawiarnia Link do Działu Wsparcia znajdziesz TUTAJ

Uwaga jeśli link nie działa przepisz ten link: https://melsoft-games.helpshift.com/a/my-cafe-recipes-stories—world-restaurant-game/?l=en%3Fp&contact=1&p=all

Więcej informacji znajdziesz o FAQ problemy techniczne TUTAJ

Jeśli masz dla nas jakieś sugestie lub w przypadku jeśli w opisie wkradnie się błąd, bardzo prosimy o zostawienie komentarza pod postem albo napisz do nas. Użyj formularza kontaktowego.

Formularz kontaktowy FAQ problemy techniczne Moja Kawiarnia:

mycafe przepisy